Regn

Idag var vädrets makter inte på min sida, stagecheck i Duchess var bara att glömma. Det stod en decimeter vatten på gatorna och enligt ryktet stod sandstränderna helt översvämmade. När det närmade sig lunch tog jag mig till en konkurrerande flygskola och skrev "luftisprov" på CPL teorin, 93% så det var helt ok, man behöver dock bara 70% för att få godkännt.

På vägen hem passade jag på att fixa en check till hyran i Januari, på vägen hem fick jag dock en liten chock, den filen som så passande var helt tom var tom av en anledning - Allt vatten i hela Santee samlas i den filen! Vattnet sprutade åt alla håll medan bilen nervöst kastade hit och dit, vattnet nådde upp på huven! Radion började fräsa och det gick inte att blinka åt vänster... Sen slutade bromsarna att fungera och så började "low traction" lampan att blinka okontrollerat. Äldre bilar + Vatten = dålig mix! Tack och lov blev bilan nästan sig själv igen efter bara några minuter, inte blinkersen dock, men det får bli ett senare problem!

Dagen avslutades med en hottub i regnet!

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Victoria

vädrets makter är inte att leka med ;P, själv hade vi jordbävning i morse vilket kändes lite konstigt. ska du ner till malmö på nyår?

2008-12-16 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0