Magi

Igår var jag och F och kolllade på en lägenhet nere vid Mission bay, vi hade hittat en 3-bedrooms lägenhet (man räknar bara sovrummen i USA..)  på craigslist.com som låg rätt bra och till ett hyggligt pris. Besvikelsen var dock stor när vi kom dit... Rummen var pyttesmå och köket var från 1972... sen var heltäckningsmattan så äcklig att jag aldrig hade gått barfota på den :(

Både jag och F konstaterade att det nog var lika bra att lägenheten inte var fin, vi vill ju helst bo närmre stranden :) (10min promenad duger inte!)

Jag bakade chocolate chip cookies igår :) De blev riktigt goda, och efter att ha stått till sig över natten både smakar de och ser ut precis som de ska! Yey! Första gången jag på egen hand använde mitt kök, jag brukar ju annars alltid laga mat hos F o P...



Sen idag har jag ägnat mig åt magi! ;)

Jag tog några sånna här:



Och förvandlade till det här:


Yey! :D

Min "Über-flygnörd-lineup" är komplett!





Ojoj...hur kunde det sluta sådär? Vi brukade ju skratta åt folk med en massa nördiga prylar och pilotskjortor... Men å andra sidan satt ju vi och flög i blåa sparkdräkter på den tiden :P Men om ni vill skratta så bjuder jag på det :D

P.S Alla som är tillbaka på Hässlö efter ett soft sommarlov, njut nu för fasen av tidernas sista nollning!!! :)

/Andreas


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Najs!

Jag ska ha nyttighetsvecka nu jag... Det kommer förmodligen sluta som vanligt :P Cookiesarna såg goooda ut! :) Jag har iaf klarat en dag!!

PUSSOCHKRAM!

2008-08-14 @ 16:17:30
Postat av: Emma

Andreas för guds skull.. Du glömde dedär med Elite-simulatorerna "som vi har suttit och lekt med sen tvåan och är värdelösa" också! Vi har till och med planerat första veckan på nollningen, så just nu finns det hopp om framtiden. Nu väntar vi bara på nollor, de första kommer i morron... Förresten finns det nog hopp om framtiden om du för första gången har använt ditt kök. För att laga kakor Det Stora Kaklandet. Nu taggar vi för kräftskiva, insparksfest och oktoberfest! ;)

2008-08-14 @ 19:14:01
Postat av: Mattias Larsson

super ni inget där borta, har följt dig ett tag nu men inget om fester eller dylikt, skärpning!

SKÅL!!

2008-08-16 @ 23:57:30
Postat av: Oskar

Du verkar ha lyckats med kakorna, hoppas de smakar lika bra som de ser ut! ;)

2008-08-17 @ 10:45:57
Postat av: Edwards

Fan... Om du ska få brudar så måste du bo nära stranden. Vilken är adressen till din barnförbjudna blogg?

2008-08-18 @ 23:09:48
URL: http://angry-leprechaun.blogspot.com
Postat av: Landing

Haha du får ge mig lite tips sen på hur man orkar kånka runt på alla de där prylarna men pilot är ju också iofs en schtekig och materiel lifestyle, sj nöjer man sig med SAS crewbag, på heltid lånad POH, en gammal hederlig pinto, en fashionalbel utnött norrlandskarta samt de livsnödvändiga RayBan ;) GLHF over and out!

2008-08-19 @ 01:09:51
Postat av: PC

Tillåt mig säga HAHAHAHAHAHAHAHAH!



Tack för skrattet och flyg säkert ;)

2008-08-20 @ 11:49:00
URL: http://pcreithe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0