Simmm

Nu har jag suttit i Elite simen 6h på tre dagar, vilket behövs, för på onsdag har jag stagecheck och om ca två veckor flyger jag upp :)

Jag har hunnit bli lite ringrostig av att inte flyga på några veckor, men ju mer jag sitter i simen ju bättre blir det. F har suttit och varit lärare (tack!!), vilket har funkat jättebra :) Nu i helgen blir det nog lite mer simulator och en massa teoriplugg, för det är ju en hel del information som ska läggas in i hjärnan tills på onsdag :P

Jag har äntligen klippt mig också :) Sist jag klippte mig var två dagar innan jag åkte hit, så det var ett tag sen :P

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Bilder bilder!

2008-09-01 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0