Fint besök i öknen

Den 18:e anlände min kära lilla familj till El Cajon. De lyckades bli uppgraderade till förstaklass! När jag åkte hit kunde jag inte ens fälla ryggstödet :( De kunde tillochmed göra om sina stolar till sängar... Men men, min lilla storasyster fyllde år, så det kan jag väll unna dom då! ;)

Lördagen ägnades åt USS Midway, ett hangarfartyg i San Diego harbour. Fartyget var aktivt fram till 1992, efter det blev det ett museum. Det kan rekomenderas åt både flygnördar och icke-flygnördar...(/finns sånna??) ;)


Lite TopGun-känsla,,, :)

Idag var vi på Seaworld, rekomenderas varmt! :D


Högt hopp :D

Det som slår en är att djuren är så sjukt väldresserade, hur får man en 7m lång späckhuggare att balansera en människa på nosen?? Jag fattar iaf inte... Men kul var det och spektakulärt är det!

Vi spenderade hela dagen i parken och det går nog inte att se och göra allt på mindre tid. Vi åkte bergochdalbana också :) Det var en enorm fluumride, vi satt längst bak....och jag blev heeeelt genomblöt :/ Men jag torkade rätt fort ändå :)

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Emma

Andreas, alla måste äta. Alla (inkl djur) tycker om godis, bara rätt sorts godis... Se bara vad man kan åstadkomma för service på Hässlö om alla vet att man har nybakade kanelbullar hemma. Då är det a piece of cake att dressera nån liten fisk ;) Har för mej att vi va på Sea World (eller nåt sånt) på semester för sisådär 8 år sen, de va sjukt coolt, speciellt när man e barn :)

2008-07-21 @ 22:11:41
Postat av: Melamed

Tjaaaa ;D

har fan inte vart lätt att få tag på dig, har försökt med 16,32 olika försök.

tänkte att du kanske kunde skriva en rad i något mail om du någonsin skulle läsa detta :)

nu är det såhär att jag har stora (läs=gigantiska) problem...

jag sålde min iPod Touch för att jag skulle få en iPhone. såklart så har jag alltid sån sjuk jävla tur, det blev ingen iPhone. jag kan inte bara få tillbaka min iPod Touch så jag undrar bara om du har lust och ork att köpa en iPhone och skiicka till sverige till mig :)?

hoppas allt är bra där borta!

pussar och kramar från ett soligt sthlm / yours truly, Melamed.

2008-07-25 @ 01:36:29
Postat av: Andreas

Haha, mm Emma, sant! Det gäller iaf killar ;)



Tjo Melamed! Hoppas du har en soft sommar! Tyvärr har Apple helgarderat sig, man kan inte köpa en iPhone löst, man måste binda upp sig för ett långt abonnemang också, vilket man ju inte vill och det kan jag ändå inte för jag har ingen "credit history" så det är kört :( prova blocket annars!

2008-07-26 @ 07:04:27
URL: http://andreaseas.blogg.se/
Postat av: Melamed

Sablar vad drygt.

jaja, tack ändå :D!

2008-07-27 @ 17:01:15
Postat av: Emma

japp, vilket i stort sett blir hela hässlö :P Hur går de me flygningen? Åker till hässlö om lite mer än en vecka, ska bli sjukt skoj att bara slappa sola och flyga, ingen IRteori här inte :) ha de!

2008-07-29 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0