Första och sista gången på Pizza hut

Som vanligt satte jag klockan på ringning i vettig tid, men valde som vanligt att stänga av klockan och sova bort förmiddagen... :( F och P flög sina första pass medan jag låg hemma och degade... lite mer värt kanske...

Vid lunch gick(!) vi tre ner till Black Angus för att käka lite lunch, men tyvärr hade de inte lunchmeny på Söndagar vilket innebär att det skulle bli en onödigt dyr måltid, så vi gick raskt vidare in till Pizza hut. Jag beställde en pizza som kallades "pepperoni lover" vilket lät mycket bra...MEN! när pizzan väl kom in fick man först och främst inga bestick utan man förväntades plocka upp den brännheta flotiga pizzan likt en barbar med händerna, sen bestod pizzan av 70% ost och om man hade vridit ur pizzan som en trasa hade man lätt kunnat fylla en hel hink med fett! Den smakade helt ok, men den var så sjukt flottig och fet, usch! Mätt blev jag, äckligt mätt :(

Äckligt mätta gick vi över parkeringen till Target, där utnämde sig F till den mest civiliserade i gänget genom att köpa en anslagstavla med tillhörande kalender, jag och P får nöja oss med att likt de vilda djuren samla papper på hög eller på sin höjd i en pärm... ;)

Om vädret håller i sig imorrn få jag äntligen börja flyga! :) Jag är inplanerad för flygning klockan 10. Så nu på sena eftermiddagen har jag pluggat på checklistorna och packat flyg-grejorna :)



Jeppesen väska och kneeboard - USA's svar på en löst sittande overall med en massa fickor ;)

/Andreas


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Härligt att äntligen få flyga lite!!! :D

2008-07-07 @ 09:38:42
Postat av: Emma

snicksnack om dedär med overallen, den e sjukt bra! Har lärt mej att inte klaga på värmen på sommaren efter att ha burit den på vintern; det ideala plagget! ;)

2008-07-07 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0