Lat dag vid poolen

Efter en lång sovmorgon gick jag över till F och P, de hade precis som jag sovit bort större delen av dagen... F kom då på den brilljanta idén att vi borde pallra oss ut till poolen. Sagt och gjort, på varsinna solstolar låg vi och förbättrade brännan medan palmerna svajade lätt i den varma brisen. F och P läste lite i FAR/AIM medan jag läste en biltidning ;) Efter ett tag blev det så varmt att ett dopp i poolen var nödvändigt! När sk "russinfingrar" (och tår!) började utvecklas klev jag upp och torkade snabbt i den 32 gradiga värmen :) Sämre kunde man ha det... ;)

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Skööönt :)

2008-07-06 @ 13:25:13
Postat av: Emma

Jag och emelie har minsann njutit av mer än 30 graders värme i sthlm i helgen, inte helt fel de heller :) Picknick i en park med sissela, gleeson, natalie, emelie, claes och stefan senare på kvällen. Fick reda på att vi i alla fall får lite sällskap från eran top notch-klass även nästa år, de ska bli roligt :) hoppas du har de bra, verkar som att ni överlevde 4th of july iaf, de e en bra början!

2008-07-07 @ 00:32:11
Postat av: Emma igen

hur fasiken visste du förresten? vem berättade?

2008-07-07 @ 01:07:02
Postat av: Andreas

Haha, jag vet allt ;)



Mysigt att träffa lite Hässlöare förstår jag, även om det inte var så länge sen Peace and love ;) Vet du några fler som kommit in i påbyggnads från vår klass? förrutom Stefan altså?



Ha det så bra

Kram!

2008-07-07 @ 02:21:37
URL: http://andeaseas.blogg.se/
Postat av: Emma

pyttsan heller, det kan jag lova :) ja de va jätteroligt, har inte träffat claes sen studenten, stefan sen i början på lovet och natalie sen midsommar så :P ingen aning om de e fler som kommit in på vp, henschen kanske?? vilka e de e som har sökt?

2008-07-07 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0