Ledig

Japp, det är sant, ledig. Men jag har fått en hel del gjort endå! Fixat en massa och pluggat en massa :)

Titta bara hur rent och fint jag har det hemma :)




Det börjar faktiskt kännas riktigt hemtrevligt nu :) Sen har jag investerat i en till golvlampa, så nu har jag en riktigt sänglampa. Det funkar riktigt bra, man tänder och släcker taklampan med knappen borta vid dörren medan man tänder och släcker sänglampan med strömbrytaren på sladden vid sängen :)




Tänkte passa på att lägga upp en bild på den omtalade Elite-simulatorn också:



Det här är den som har fungerande trim, och bekväm stol :) Det ska bli ca 5-6 timmar till i Eliten, nästa pass blir på torsdag, VOR tracking and intercepting. Rätt bra att köra lite sim innan man sticker ut i planet. Nästa flygpass (på riktigt altså) blir två timmars intensiv VOR trackande och interceptande så då kan det vara skönt att ha gjort alla nybörjar-misstag på "låtsas"  innan man sticker iväg på riktigt :)

När man skolar in sig på Multi-engine blir det denna fina simulator:



Inte fullt så fin som den på Hässlö, men den är klart bättre än Eliten iaf ;)

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt med ledigt,o ändå få grejjer gjorda. Bra jobbat. Jag fastnade på bloggen igår ist.

2008-07-16 @ 09:40:45
URL: http://line73.blogg.se/
Postat av: PC

Ta hand om syrran när hon kommer över, hennes ögon glänset som ett barn på julafton och se till att hon inte äter upp allt godis som P och F skall ha :p



2008-07-17 @ 13:02:12
URL: http://pcreithe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0