Plugg/Ledig

Förmiddagen ägnades åt pluggande, checklistor och  procedurer blandat med FAR/AIM-plugg. Sen stoppade jag i mitt T-mobile Sim-kort i iPhonen, så nu slipper jag äckel-Nokian :) Passade också på att göra om nästan alla kontakterna i mobilen till +46 nummer....vilket tog ett tag...

På eftermiddan gick jag över till F, som precis kom hem från skolan. Vi hjälptes åt att bygga ihop IKEA bar-bordet vi köpte igår. Igår lyckades vi inte skruva ihop det...Sputnik (vår skruvmejsel-grej) var inte stark nog (eller, vi orkade inte dra skruvara), så igårkväll köpte vi en liten skruvdragare, men den behövde 12 timmar att ladda, så det var först nu vi kunde sätta igång. Det gick helt ok, lite för klen var den...men med lite vilja gick det :) Vi kunde äntligen äta som civiliserade människor vid ett bord :)

Jag flög lite flightsim idag på F's dator, gick helt ok, lite halvdåliga intercepts och någon missed approach (och en icke existerande marker på KSEE!! ) Men det var kul iaf :) Längtar tills det blir lite mer IFR betonade flygpass framöver, har ju mest varit manövrar och scanning nu.

Imorrn blir det flygning(om vädret tillåter förstås) Lite repetition på de senaste passen plus lite abnormal attitudes :)

/Andreas


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Va i hela friden är abnormal attitudes??

KRAM!

2008-07-10 @ 09:37:40
Postat av: Düring

haha, ofta skruvdragare :P dags å göra lite mer armhävningar nu eller? ;)

2008-07-11 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0