VOR

Idag stod VOR'er på schemat, dvs radiofyrar. Först ett pass i simulatorn, därefter flygning i N2373Z. Det gick riktigt bra i simulatorn, och helt ok i planet. Men totalt sett är jag nöjd med dagen. På eftermiddan åkte jag och F till Happy-carwash och fick våra bilar tvättade. Dock lyckades personalen med konststycket att låsa in nycklarna i F's bil...tack och lov låg en extranyckel och väntade hemma i F&P's lägenhet!

Imorrn har jag ett pass i simulatorn, sen ska jag vara hemma och fixa lite, för jag får besök :D Min kära familj kommer i morgonkväll! :D Ska bli riktigt kul! Sen har jag ledigt nu i helgen, så jag kommer nog kunna vara en hel del med dom på dagarna här framöver :)

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nej inte alls bortskämda snorungar som låter någon annan tvätta bilen, vad är detta? ;) Pratar du av egen erfarenhet när de gäller att ha handen på throtteln annars tailstrikar man? :) Ha de!

2008-07-18 @ 11:23:19
Postat av: Andreas

ojoj! nu har du fått allt om bakfoten! Mexikanerna blev ju glada att vi betalade deras lön ju! ;)



Och nej jag har inte tailstrike'at, men sedan jag kom hit har jag sett säkert 2-3 stycken!



Kram!

2008-08-01 @ 01:14:34
URL: http://andreaseas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0