Första riktiga lektionen


Idag hade vi ingen lektion förrens klockan 14, så förmiddagen ägnade jag åt plugg på AIM delen av FAR/AIM. Lite roligare än FAR delen...lite...

P fixade sitt medical på förmiddagen och han hade det minst lika lätt som jag att klara sig. Jag tipsade honom att inte ha glasögonen på sig, och mycket riktigt, han slapp ha glasögonrestriktionen... sjukt slappt system!

Efter lunch åkte vi nedcabbat till skolan :) temperaturen var behaglig och solen sken, life is good!

Vi var i skolan en timme för tidigt, så jag och P pluggade instrument-teori, medan F backseatade ett flygpass. Tiden flög förbi och det var dax för lektion. FAR'en gicks igenom och loggböckerna kollades på.

Sen var det dags för lunch, typ, klockan var 6 och vi hade inte ätit något annat än frukost :( Taco Bell blev det, funkade helt ok, billigt och ganska gott, lite för små portioner bara!

Sen åkte vi hem och testade att F och P's internet fungerade, och jajemen, precis på klockslaget vaknade modemet till liv och en stadig uppkoppling var införskaffad :)



Liten bild F tog när han åkte backseat :)

Tyvärr har jag inte så mycket mer att skriva om, det har varit en ganska lugn dag :) men det är skönt, för vi har haft en sjukt intensiv period nu ett tag, men från och med imorrn tror jag att det blir full fart igen! Om inte annat blir det stressigt att hinna göra klart teorin tills på fredag ;)

Ha det så bra! Hörs imorrn!

/Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0