IFR plugg

Helgens sista dag ägnades åt plugg. IFR procedures och IFR charts. Ganska intressant, men jag tror att man kommer lära sig mer när man börjar flyga...

Kollar man schemat ser det tyvärr ut som att det inte blir någon flygning imorrn, men nån gång i veckan blir det i alla fall!

När jag tröttnade på att plugga läste jag klart den första Arn-boken, Vägen till Jerusalem. jag hann läsa ungefär halva på planet hit. Resten av Arn-böckerna får min kära familj ta med när dom kommer hit i juli :)



Om det inte blir någon flygning imorrn börjar vi inte förrens 15:00, slappt värre! :) Nu väntar Team America :) och därefter sängen!

vi hörs imorrn!

/Andreas


Kommentarer
Postat av: F

Verkar som om du hade den mest produktiva dagen av oss alla idag. Vi tänkte på dig från stranden. ;)

2008-06-30 @ 08:48:17
URL: http://heading270.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0