Sängbyggande och DVD

Idag hade jag inga lektioner inplanerade, så jag tog en liten sovmorgon :) Jag gick upp först vid 9, halv 10 ungefär. Sen rullade jag ihop bäddningen och ställde madrassen mot väggen, för nu skulle det byggas säng! Jag skulle bygga ihop sängen redan förra måndagen, men fel fotände kom hem från IKEA... efter en halvtimmes febrilt skruvande stod den där, min svarta fina sängram :) jag slängde i madrassen och bäddade, riktigt snyggt!



Mitt lilla fina "bord" bredvid sängen är igentligen en kartong med en filt på :) Funkar riktigt bra faktiskt!

Sen körde jag en diskmaskin och plockade lite, det började bli ganska skräpigt...sen fick jag för mig att jag skulle dokumentera lägenheten lite, så här kommer ett smakprov:


Vardagsrum med bardisk mot köket


Kök, men avfallskvarn, diskmaskin och stooor kyl :)


Badrum med mig i spegeln :)

Efter att ha städat hela lägenheten körde jag ner till skolan, kvitterade ut Jeppesen DVD'n och satte mig ner. ca 2h senare hade jag tittat klart... Medan jag satt och kollade kom F och P, de hade varit på teorilärarlektion, de ska börja hålla i teorilektioner inom några veckor. Jag har ju inte läst ATPL-teorin, så jag ska inte hålla några teorilektioner. De slog sig i alla fall ner och fortsatte göra frågor inför deras prov på Fredag. De måste ha klarat 3 st låtsasprov med 90% tills dess så de har lite att göra ;)


Nu ska jag kolla igenom lite väder i meterologiboken, annars är det lugnt och skönt :) Imorrgon får jag förhoppninsvis flyga, men det har inte dykt upp på schemat än, så vi får se...

/Andreas
 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Fin lägenhet! Jag gillar ditt nattduksbord, riktigt smart!! /Oskar

2008-06-27 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0