Vila

I helgen har jag knappt gjort nånting alls :) Jag har kollat igenom första säsongen av 30Rock (om ni nu vet vad det är) och sovit en massa! Superskönt! Lite aktiv har jag ändå varit. Jag och Patrik tog trolleyn (!) in till stan och strosade runt i diverse gallerior och affärer. Vi köpte inget, men det var himla trevligt. Att ta trolleyn (spårvagnen) in till stan var ganska smidigt, men det tog en himla lång tid.

Nere på stan sprang det omkring en massa folk med nummerlappar på sig. Vi lyckades hamna bredvid ett gäng nummerlapps-människor på spårvagnen hem, så vi passade på att fråga ut dom vad det hela gick ut på. Om ni har sett "the Amazing Race" på tv så var det här ungefär samma sak, fast med hundrals tävlande istället för tiotals och städer snarare än länder att springa igenom :P Sen var prissumman "bara" 10.000$ mot 100.000$ på tv... Kul såg de ut ha ha i alla fall :)

Idag har jag haft groundschool. Idag fick vi hålla i våra första lektioner. Jag hade lektion i "Aeromedical Factors", Det gick superbra :) Jag tyckte lite synd om min klasskompis "Spanjoren" som var efter mig, för så bra var jag! :P haha!

Imorrn ska jag upp coh flyga RG för första gången sedan uppflygningen den 28:e April :) Nu ska jag dock sitta i högerstolen(!) det ska bli riktigt kul! :)

Sen på Onsdag ska jag hålla lektion i POF (principles of flight) vilket blir lite klurigare än lektionen idag, för det finns så sjukt mycket att prata om! Men det ska säkert gå bra :)


Slänger in en liten bild på min lilla ögonsten också :)

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Alex

30 Rock är stört bra, ligger sömnlöst och väntar på tredje säsongen ;)



Skönt att höra att ni frodas. Take care!

2008-10-21 @ 09:03:55
URL: http://jox.la/
Postat av: BOO

Skönt med en slapparhelg, vill jag med ha! :(

Men det kmr snart, o snart är det lov oxå!

2008-10-21 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0