Fördröjning

Är jag förvånad att jag inte fick flyga min stagecheck när det var tänkt? Nope, men imorrn är det iaf dax. Jag vill bara ha den avklarad, jag vill bara ha hela IR delen avklarad. Visst att det är kul att flyga instrument och att det är riktigt smidigt när man ska långt. Men just nu vill jag upp och göra svängar, ligga i varvet och framförallt titta ut!

Idag kom ett brev på posten, ett par in-ear hörlurar från Bose :) Man fick ett par sånna på köpet med headsetet om man skickade in en lapp och serienummret på headsetet. Jag har provat dom lite med min iPod och dom funkar riktigt bra, det bästa med dom hittils är att de är grymt sköna och släpper inte in så mycket ljud utifrån :)

Jag håller på och undersöker Gitarr-marknaden ganska intensivt just nu, jag har verkligen börjat få abstinens! Det finns sååå mycket att välja på och till alla priser. Jag ska nog ta mig ner till Guitar center någon dag när jag får tid och provspela några :) Och så kan man ju hoppas att det inte är lika hög ljudvolym därinne som sist :P för då gick det knappt att vara där inne utan hörselskydd!

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Emma

Jippie, fler bilder!! Flög första rgpasset igår, avslutade med en runda i varvet på Johannisberg och jag höll ju på att få slaganfall, 120 kt på medvind?! Nu är det insparksfest i kväll, alla är astaggade efter 6 timmars navrepetition och OPP-redovisningar.. Men gleeson sissela pattie niklas och julia får väl se till att det blir lite fart här igen i kväll :) Men varför fick du inte flyga checken för? Skruttväder eller? ;) Ha de fint!! kramar

2008-09-05 @ 16:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0