Stagecheck nästa

Äntligen blev jag klar för stagecheck, passet idag gick helt ok. Idag flög jag från South Campus för första gången, inte så stor skillnad igentligen, men lite nya klareringar när man skulle taxa. Passet flöt på bra, jag flög partial-panel från start och hann göra approacherna till Montgomery och Brown, sen slutade turn-coordinatorn att fungera :P Så då blev det full panel..utan turn coordinator :P dvs riktigt partial panel..

När vi kom tillbaka skulle vi tanka, men när vi kom fram stod dom och fyllde på tanken.... vad syyynd :) Jag har altså lyckats flyga ca 45 timmar utan att tanka själv en enda gång! :D

Nu är jag klar att göra min stagecheck, den blir inte imorrn utan på fredag. Sen blir uppflygningen så snart det bara går! Längtar!

/Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0