Fint besök :)

Den senaste tiden har jag hållt på för fullt med mitt CFII, eller instrument-lärar-certet. Det har gått riktigt bra och den sista stagechecken avklarades för några dagar sen :) Jag hade fått checkriden inplanerad i förrgår men samma dag(!) som flygningen var planerad fick jag höra att det var inställt :( Men imorrn hoppas jag att det blir av! :) I såna fall kan jag börja träna för mitt MEI nästan direkt vilket innebär att jag får flyga mer Duchess! :)

Förrutom att flyga med mina elever och min egen flygträning så har ATPL teorin hållt på ett tag nu. Det är rätt skönt att ha gjort det mesta förut, men det är ändå en del saker man glömt och som är lite svåra. Det jobbigaste av allt är iaf alla uppgifter man måste göra på internet :( Det tar sjukt lång tid. Men jag ska inte klaga :) Huvudsaken är ju att teorin blir klar någon gång!

Sen i måndags kom min lilla storasysgter hit :D Hon hälsade på en kompis i Los Angeles först, men sen kom hon hit till mig :) Tyvärr har jag haft ganska mycket på jobbet/skolan så vi har inte haft mer än halvdagar, men det har varit hur mysigt som helst :) Kram!!!!!!! :)

Här följer lite bilder från dagarna som gått:


En liten Jojjo vid "min" del av Pacific beach :)


Jag pluggar lite CFII grejjer.


Jojjo hoppar lite på stranden :P


En jättebläckfisk-ailien-slem-sak/blåstång-grej


Grannarnas sköldpadda! Kolla basketbollen! Stooooooooor!


Schtekarn i egen hög person går till jobbet


Jojjo ligger och solar/schteker nere på stranden :)


Jag försöker desperat få bort den kritvita färgen på min hud..... yeah!


Jag går tillbaka till filten efter att mina tår förfrusit....men temperaturerna i vattnet näramar sig sakta 20!

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Niklas

Grattis till att allt verkar gå så bra! :) Hoppas du blir klar snart.

2009-04-25 @ 12:21:11
Postat av: Emma

Bad innan sista april satsar jag och Emelie på!!! Roligt med så mycket bilder förresten :) Solen har förresten kommit hit också så de har varit grillkväll två dagar i rad!!

2009-04-25 @ 23:17:49
URL: http://nfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0