Nya äventyr

Nu är det dags för en liten uppdatering tycker jag :)

De senaste veckorna har jag jobbat en hel del. Mina elver har kommit from till Multi-engine delen av utbildningen så äntligen har det blivit lite tvåmotor! Jag har fått en elev som tar sitt instrument också vilket är riktigt kul :)

Här kommer lite blandade bilder:


Air to air bild på en BBJ :)


Trångt på parkeringen... LAX


Santa Monica Pier


Inflyttningsfest


Vill ha!!!


Mina favoriter, King air 90 och Citation Mustang :)


Båt-flygplan-husvagn i ett...


P-51D Mustang :D Ahh! Awesome!!    Om jag vinner på lotto.....

Kram!

/Andreas


Kommentarer
Postat av: Jojjo

BBJ?

Fina bilder :) Jag är vääldigt sugen på att åka o hälsa på dig...(igen..) synd att jag inte kommer att vara ledig innan jul typ :(

2009-08-10 @ 11:01:14
Postat av: Andreas

BBJ... Boeing buisness jet



Men jag kommer kanske hem lite sen juh :)

2009-08-11 @ 16:43:17
Postat av: emma

Hej! Vilket spännande liv du har skaffat dig i San Diego. Jag heter Emma, är journalist och bor för tillfället i Mexiko -kommer till San Diego titt som tätt i jobb och vill träffa svenskar som bor där. Har du tid att träffas ngn dag?

2009-11-06 @ 05:58:11
Postat av: ERK

dags att updatera!

2009-11-10 @ 22:35:17
Postat av: PC

Väldigt tyst här!

2009-11-27 @ 08:53:31
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Johanna

Grattis på Födelsedagen imorrn! :)

Hoppas du får en jättefin dag!!!

En JÄÄÄTTESTOOOR kram!

2010-03-22 @ 09:49:46
Postat av: Martina

Hej Andreas! Har inte läst din blogg på ett tag nu, men GUUUD vilket spännande liv du verkar ha! Så himla glad för din skull OCH enormt avundsjuk! jag vill oxå!! Ha det superbra. Kramar Martina V07

2010-05-07 @ 12:55:09
URL: http://minkiwinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0