Pacific Beach nästa!

Nu är det klart, vi flyttar till stranden! :)

För någon dag sen åkte jag och Patrik ner till Mission Beach, där parkerade vi bilen. Sen gick vi längs med sandstranden upp till lägenheten i Pacific beach, promenaden tog ungefär 40 minuter, stranden är med andra ord rätt lång :P

Väl där mötte vi upp med hyresvärden, vi skrev under kontraktet och betalade första hyran. Nu om några dagar ska vi hyra en stoor bil och köra över med alla stora tunga saker.

Jag och Patrik var i lägenheten igår också, vi lämnade av den sista delen av depositionen. När vi ändå var där passade vi på att äta en första middag där, på golvet då förståss!  :)


Vid pilen A ska vi bo! :)


Det röda krysset uppe till höger är vår lägenhet  :) Vi har ovanvåningen.




Här är en bild på Vardagsrummet :) Fler bilder kommer när vi börjar flytta in!

På flygfronten går det bra också, jag har hunnit flyga två CFI pass med min lärare Martin. Om jag bara hinner göra allt runtomkring flygningen kommer det här gå riktigt fort,  jag räknar med att vara klar innan Mars :) Det som saknas förrutom några flygningar till är två teoriprov, göra klart pärmen med alla lektionsplaneringar och en eller två lektioner med Martin angående Endorsements. Sen är det klart! :)

Ha det så bra!

/Andreas


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-22 @ 21:23:29
Postat av: Anonym

Ohh, va coolt :)

2009-01-23 @ 16:00:12
Postat av: Oskar

Oj, skoj! Snacka om fint läge! :D

2009-01-23 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0