Tillbaka till öknen

Tack alla som gjorde jul och nyår 2008 så otroligt bra! :)

Det var med lite vemod jag gick igenom säkerhetskontrollen på Arlanda. Nu väntade nästan ett dygns resande.
 
Jag hann kolla på säkert 5 långfilmer men bara sova någon enstaka timme, en solid förkylning såg till att jag inte kunde komma till ro. Sen vid landningarna kändes det som att trumhinnorna skulle sprängas, usch!

Samma dag fast bra många timmar senare kom jag fram. Patrik var snäll nog att möta mig på flygplatsen.

När jag kom hem till lägenheten var det mesta sig likt, däremot var det ca 10 grader inne i lägenheten och otroligt fuktigt. Efter några timmar med värmen på blev temperaturen mer human.

Dagarna som följde var jag om möjligt ännu mer förkyld, jag låg mestadels i sängen de första dagarna. Men sen började jakten! Jakten på lägenhet! :)

Vi kollade på en hel del och hittade några guldkorn i mängden, men tillsist var det endå genom kontakter vi hittade rätt. En av flyglärarna på skolan skulle flytta till San Fransisco så hans lägenhet alldeles vid stranden i Pacific Beach skulle bli ledig.

Vi ska åka och prata med hyresvärden på Måndag :) Det ska bli skönt att slippa El Cajon!!




Avslutningsvs en liten bild från en jättemysig flygning med mamma och pappa :) Jag kan för övrigt tillägga att det var nära 30 grader i förrgår :P

/Andreas


Kommentarer
Postat av: boo

Jag vart så glad över din lapp :D Försökte skicka ett sms men det ville sig inte :( Men glad vart jag!!! Saknar dig med! Kramar (många)

2009-01-11 @ 14:13:47
Postat av: Oskar

Nice att ni hittade en bra lägenhet! Hoppas att allt går bra och att ni kan fly El Cajon så fort som möjligt! Moppen fick sej en nertrimmnig samma dag som du åkte "hem". Så nu vet alla som tvekade! Nu återstår dekaltrimmingen! ;D

2009-01-11 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0