Allt möjligt

Under veckorna som har gått har jag hunnit bli multi-engine instructor, jag har varit i Las Vegas, varit i tre delstater på en dag, flugit G1000 20h, festat den 4 July, pluggat en hel del och upplevt 43 gradig värme flera gånger(!).

Här kommer lite bilder:


Usa till Vänster, Mexico till höger...


Ah... RG...så ska det se ut! En massa goa spakar och grejer överallt :)


Var är jag nu då?? Egypten? Las Vegas!! :) Riktigt fint, lite mindre än jag hade förväntat mig dock.


Det gjorde ont när vinden blåste på oss....


The Bellagio :) Oceans eleven någon??


Lite G1000 på natten - alltid najs! :) Tur och retur Las Vegas - 7h


Downtown Los Angeles i solnedgången


MEI - Multi Engine Instructor. Nu har jag alla FAA certificat :D yey!


Downtown San Diego, Coastal Transition och Chanel transition 500 fot AGL, Najs :)

Det var allt för mig, nu blir det plugg för Skol och luftisprov i ASP, MET, POF, HPL och COM ...

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gryymt snygga bilder!! Nya kameran? :) kram

2009-07-10 @ 07:49:56
Postat av: Filip

Håller med föregående, snygga bilder!

Läste i ett tidigare inlägg att din familj blev uppgraderad på flyget när de besökte dig för att en fylde dom år. Jag ska flyga på min födelsedag om ca en månad och undrar nu hur man ska bära sig åt för att bli uppgraderad

2009-07-21 @ 20:33:54
Postat av: Andreas

Japp, bilderna är tagna med nya kameran :)



Filip, för att bli uppgraderad kan man smöra, betala eller jobba på Arlanda som min syster ;)

2009-07-21 @ 21:03:48
URL: http://andreaseas.blogg.se/
Postat av: Martin

Du är... flyginstruktör i Californien...



Jag lyser av avund. Fan va coolt det låter.

2009-07-22 @ 12:59:45
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Andreas

Sjöman är ju inte helt fel det heller :) Kul att du läste bloggen!

2009-07-22 @ 16:29:41
URL: http://andreaseas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Filip, det är bara att prata med representanten för bolaget du ska åka med och oskyldigt fråga om man kan få en tårta... så gjorde jag! :)

2009-07-29 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0