Flygning och Golf

De senaste dagarna har jag flugit på riktigt bra med mina elever. Vi har kommit igenom ungefär hälften av deras crosscountrys. Om vädret håller i sig blir dom klara för "stagecheck" om tre dagar, sen är det bara fem ynka flygningar till deras första uppflygning :)

Vädret har dock lekt bergochdalbana med sommarvärma och 25 grader blandat med duggregn och ca 15 grader...

Idag hade jag lite ledigt då mina elever hade groundschool, så då passade jag och Christian på att spela golf :D Jag har inte hållt i en golfklubba sen Maj 2008 så det var minst sagt spännade, men det gick verkligen över förväntan :) jag lyckades tillochmed med mitt mål för dagen, jag gick under hundra slag :P Jag lyckades hålla mig på banan föt det mesta och gjorde faktiskt bara en "katastrof" :P annars var det mest bogie och dubbel som gällde...

Det som inte riktigt höll måttet idag var närspelet, wedgar med århundradets fetaste sula och bounce plus en helskum putter gjorde de supersnabba greenerna närmast omöjliga! Jag tror jag tvåputtade en eller två ggr, annars var det treputtar som gällde! Nerförsputtarna stannade banne mig aldrig! :P

Jag har iaf fått rejält med mersmak! Måste spela mer golf!!!

Ps, bilder kommer när jag får dom från Christian :)

/Andreas

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Goolf! :D

2009-03-17 @ 04:23:30
Postat av: Patrik

Uppdatera!! Jag vet inte vad som händer där borta.. :)

2009-03-22 @ 09:45:35
Postat av: Mimmi

Nu är det dax ;) JÄTTEGRATTIS på 20-årsdagen! Massor av kramar från oss. Ha´det så bra i sunny California. Hejsningar Mimmi, Peter, Mikaela o Molle

2009-03-22 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0