Nya tag

Tiden har tickat förbi i rasande fart och jag har hunnit göra en del minst sagt. Jag har flugit med mina elever kors och tvärs över den Kaliforniska himlen dag som natt. Jag lyckades ta över eleverna precis när cross country flygningarna drog igång så det har varit mycket nytt både för eleverna och mig själv. Det har i varje fall varit riktigt kul :)

Sen för en vecka sen drog ATPL teorin igång med dunder och brak. Teorin är uppdelad så att man har lektioner i klassrummet varje dag i två veckor och sen två till tre veckor hemstudier. Tack och lov har man bara lektioner  från 8 till 11, så jag kan fortfarande flyga med mina elever på teoriveckorna.

Jag har fått fint besök också, min lilla mamma är här :) Vi har haft det jättemysigt! Hon hade också med sig min födelsedagspresent :) Tack alla som var med på den :) Jag fick en jättefin digitalkamera med superbra zoom och en massa pixlar :D Följande bilder är för övrigt tagna med den.

Här är resultatet av att vara på IKEA med Mamma :)




Vi har varit på lite roadtrip också :)

 - La Jolla

- Sälar som latar sig


- En liten Andreas sträcker på benen vid Oceanside

- Laguna Beach


Här har vi dom... härligt...


/Andreas

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Va fint det blev! :D

Och va många sälar det var vid children's cove den här gången! :)

Jag längtar jättemycket tills den 20e! :D

KRAM!

2009-03-30 @ 07:02:50
Postat av: Anonym

Va! Behövde Du köpaa mera möbler! Jag trodde Ni ärvde från hemvändande pilots!

Vad bra att Du får flyga så mycket. Det är flygtid som räknas enl. g:a flygkaptener!

14 grader varmt i dag och strålande sol på Fårö!

2009-04-04 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0